Baby ♥

Förstår du älskling, att du är den som får mig att må så otroligt bra varje dag?
Förstår du, att det är du som får mig att klara mina långa dagar när jag vet att jag har dig?

Varje dag hade jag kunnat sitta och säga att jag saknar dig, men det känns inte tillräckligt. För det är så mycket mer än det. Du har funnits i mina tankar sen jag såg dig för första gången. Att vi skulle enda up together blev en överraskning, men en väldigt bra en. Det första nätterna efter vi träffats vågade jag inte somna. Tänk om jag inte kände samma sak dagen efter? Jag låg vaken och tänkte, tänkte och tänkte. Men jag kände samma sak dagen efter. Och dagen efter det. Och dagen efter det. Nu vågar jag somna om, för jag vet att du kommer finnas i mina drömmar och jag tvivlar inte ett dugg på mina känslor.

Alla fina stunder från den kvällen i helsingborg ovanför stjärnhimlen på marken till de stunder då vi legat sked och kollat på film, och du råkar stöta till mig på sidan av magen så jag rycker till för det kittlas, alla dom stunderna finns hos mig hela tiden.

Vi vet så mycket men ändå finns det så mycket kvar att se av varandra och det ser jag fram emot. Du gör mig så glad, du får mig att vilja bli en bättre människa. Det förflutna finns inte längre för mig, det är du och jag nu. Framtiden får avgöra vad som ska ske och jag känner på mig att bara gott väntar oss.

Jag gillar att du alltid sätter igång den lilla radion i ditt badrum fast du bara är där inne i 5 sek.
Jag gillar att du ibland kramar mig hårt utan anledning som om du aldrig vill släppa taget om mig.
Jag gillar att du alltid använder "jag/vi kunde inte andas".
Jag gillar att du alltid har din hand på mitt lår när du kör bil.
Jag gillar att du alltid offrar dig när vi ska äta, även om det betyder att vi alltid ska äta friterad kyckling (vilket det oftast blir).
Jag gillar att du alltid ger mig en speciell tjocktröja när du vet att jag vill ha DIN snygga adidas. Men vänta bara, en dag tar jag den.
Jag gillar att hur du ser ut i glasögon.
Jag gillar att du kan skratta med mig åt även de fjantigaste grejerna.
Jag gillar att du alltid köper jättemycket godis när vi ska på bio. Gillar dock inte att det slutar med att du tar hem den :(
Jag gillar att du överraskar mig med småsaker hela tiden.
Jag gillar att du är min! ♥


Kommentarer
Postat av: Zara

Lille is in love <3 :)

2010-01-23 @ 20:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0