tell him the truth

Jag kommer aldrig glömma kvällen då vi träffades för första gången. Sen dess har du funnits i mina tankar varje dag, kväll och i mina drömmar varje natt. Varje gång jag ser dig hoppar mitt hjärta till och mitt leende går inte att hindra. Jag blir nervös fram till att jag får röra vid dig, krama dig, kyssa dig.. Sen är allt lugnt för jag har dig vid min sida.

Allt i det förflutna har försvunnit och jag mår bra igen. Underbart as the matter of fact! Jag är så glad att jag har hittat dig, eller du hittat mig kanske jag ska säga :) Nu kom jag att tänka på den gången vi var i helsingborg och du skulle visa en sak.. Vi åkte till stranden och gick en liten bit när du sa "Blunda nu, ska visa dig en sak!". Jag blundade och tog tag i din arm och följde dig. Plötsligt stod vi stilla och du sa åt mig att öppna ögonen. Jag kollade och vi stod på en öppen plats med små ljus i marken. Det såg ut som en stjärnhimmel på jorden. Det blåste så mitt hår flög åt alla håll och kanter, haha. Du tog väck håret, sa att du tyckte om mig och kysste mig.

Och jag vet att det är jobbigt nu med tanke på avståndet, men det ordnar vi senare.. Right? :)











Älskling, jag saknar dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0