spottan

Wiho, jag är nog den sista människan på jorden som inte hade Spotify men har fixat det nu. Faktiskt ganska skönt :) Jag känner mig complete, haha.

Idag var jag på vårdentralen och allt gick bra. Inte för att ni vet vad jag gjorde där men ändå. Ska få en kallelse till sjukhuset snart förhoppningsvis :)

Ikväll ska jag försöka plugga något, eller i alla fall kolla på det jag borde plugga, haha :)
På söndag kommer min hunbun hit så då får jag inte ha något, för då ska vi miiza och se på film. Har saknat honom extremjättemycket :) Men det vettttt alla..

Nu ska jag fortsätta att spotify:ia rundor och hoppas att jag tar tag i migg pluggande, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0