Heart

När jag tänker tillbaka på hur jag hade det för exakt 1 år sen, så trodde jag aldrig att jag skulle sitta här idag och må så otroligt bra. Jag var med om det mesta förra året och är så glad att 2009 slutade bra och att 2010 började bättre än vad jag hoppats på!

Vissa vänner har jag tappat kontakten med men den skulden lägger jag inte på mig själv.
Dom vänner som är med mig idag, tackar jag. Ni är det bästa jag vet.
Min underbara pojkvän, which I adore, du förgyller min värld ♥
Min familj, friska, happy, crazy.. You name it!

Och till Isabella, jag vet att du älskar när jag uppdaterar so this one is for you! haha :)


Kommentarer
Postat av: ISABELAAA

thank you my dear !:D <3

2010-01-21 @ 23:20:33
URL: http://iisabela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0