Wiho

Tillbaka på ruta 1 då :P

Fixade designen lite snabbt så detta får duga tills vidare. Ska försöka tänka på bloggen mer nu än vad jag gjorde innan. Dock händer mer nu än vad det gjorde innan vilket jag är sjukt glad över :P

Körkortet har börjat att pluggas, har två jobb, praktik på ett café två dagar i veckan, samtidigt som jag går långa dagar i skolan och umgås med vänner :)
Det är tufft och jag somnar alltid innan tolv varje kväll och dom som känner mig vet att jag ALDRIG sov innan tolv förut :P Men så är det och det är faktiskt skönt att alltid ha något att göra.

Orkar faktiskt inte skriva så mycket utan jag ska ta och äta något sen ska jag sova för imorgon blir det en tidig dag i skolan.

Natti :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0