Thoughts..

Jag går handel på Söderport. Jag vill inte bli något inom handel. Det är inte min grej. Att stå och vika kläder, larma kläder, kunna klädesmärken jag inte bryr mig ett skit om ÄR INTE min grej. Att vara på ett café i 8 timmar, diska bestick och tallrikar, kunna olika kakor med mazarinbotten yadda, yadda ÄR INTE min grej. Inte sitta på ett kontor heller och bokföra saker, även om jag har drömt att jobba på ett kontor sen jag var liten. Det funkar inte.

Just nu känner jag att det finns ETT jobb där ute för mig. Ganska illa på ett sätt för man ska ju helst ha olika val, men just nu känner jag så otroligt pepp inför detta jobbet. Det är mer än 9 månader kvar dit och jag vill bara att allt ska vara över, skolan, studenten (ja, studenten) och körkortet ska vara avklarat. Så jag kan söka till detta jobbet, känna ruset i kroppen (om jag får det) och börja det jävla livet jag har suktat efter sen i början av detta året.

För att jag ska klara mig bra och få det här jobbet så måste jag fixa skolan och körkortet i första hand. All denna pepp får jag pga att jag vill ha detta jobbet så gärna att jag sitter och pluggar som aldrig förr. Jag jobbar varje helg och försöker klämma in så mycket kunskaper och information varje dag. Jag vill inte sitta still. Jag vill inte gå en enda dag utan att göra något viktigt. Jag är utslagen varje kväll och somnar innan 12, som jag har nämnt innan. Och jag är så jävla nöjd med det.


Detta kommer bli så jävla bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0