Schteeeeek

Åhh, vad min hals kliar. Jag blir sällan sjuk så skulle bli sjukt förvånad om jag blir sjuk nu out of nowhere (?)..

Alltså ohhh, är det bara jag som INTE tycker att Farmville på fejjan är kul? :S
Hade jag velat bli en bonde hade jag väl flyttat till Viby? (no offence, HAHAHA).
Nej men man köper grejer, skördar, bygger hus, har djur...... varför?
Tror jag ska döda min gubbe, kan man det? Typ trycka ner några plantor i käften på henne?

Hade vatt nått eller vad säger ni?
Nej nu ska jag smeta in mitt ansikte i brun-utan-sol så jag är fabulous när jag kör imorgon ;)

natti


Kommentarer
Postat av: isabella

NEJ JAG FUCKING HATAR FARMVILLE !

2009-09-21 @ 21:12:10
URL: http://iisabela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0