Number Dos

Wiho, min praktik vill anställa mig! :)

Två jobb, och ett tredje som väntar. Detta blir bara bättre o bättre.
Helgen är fullspäckad.

Imorgon
= Praktik till 6
Lördag = Malmö (shopping), på kvällen privat fest.
Söndag = Plugga rättskunskap och näthandel

Det finns jättemycket egentligen jag vill skriva, men varje gång jag gör ett inlägg så tappar jag allt. Det var en anledning till varför jag började blogga igen, för jag ville få ut allt. Ändå går det inte :P Sjukt.
Just nu vet jag bara att jag ser fram emot att få börja jobba på ett annat jobb. Ett café men ändå kommer det lilla försäljningssnacket att finnas där och det är en bra chans för mig. Jag kom också på att jag har haft olika jobb hittills och jag har inte behövt söka ett enda, utan har blivit erbjuden dom! :) Duktig jag är, haha.

Nu ska jag äta kladdkaka med mamma och min lillebror. Kladdkaka är gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0