Ignorance

Försov mig. Ovanligt? Nejnej. Haha vafan, jag har klarat mig hittills och nu bara KRR KRR (ja isabella, krr krr). Jag ska i alla fall promenixa till stan för jag börjar tjugo över nio med rättskunskap YAY, not. Det enda positiva är marknadsföringen och försäljningen. Eller ja, jag tror fortfarande vi ska få lära oss något vettigt där men nej, det handlar inte alls om försäljning och marknadsföring. Men jag ska försöka intala mig själv att det gör det, så jag känner en liten pepp i alla fall, haha. Jääävla skit.

Nej nu får jag ta och gå, så jag inte blir försenad till andra lektionen :)
Ha det så jättejättejättebra :)



P.S Jag är jättecool nu för självaste knivlisa har klickat in sig på min blogg :) D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0