I suck, you suck, everybody sucks

Idag gick det rent ut sagt SKIT på körskolan. Köpte inte hårfärg så ska inte färga håret än, som straff!
Nu ska jag tvinga mig själv till att plugga engelska och näthandel tills mina ögon blöder... eller ja, åtminstonde tills Greys Anatomy börjar! :)

Nu ska jag bädda ner mig, tycka synd om mig själv för att jag inte får färga håret svart förrän jag blir duktig igen och plugga..

Och juste ja, ifrån och med imorgon (1a oktober) så ska jag sluta äta choklad. Varför berättar jag inte, men tro fan att jag kommer vara kinkig! haha :)






AHH, det går inte att ladda upp bilder. Ni får picture ett marabou med ett rätt kryss över det :( fanken. Jag kommer sakna choklad..

Kommentarer
Postat av: Daniela

Go och glad utan choklad! =)

2009-09-30 @ 20:44:24
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0