Human Nature

I'm exhausted!

Det har varit en lång, kall, mysig, seg dag. Är riktigt trött och borde sova ganska tidigt för jag har körlektion imorgon och det får jag INTE försova mig till. Ska nog ta en riktigt varm dusch och sen krypa ner i sängen. Fyfan vad skönt det hade varit. DET, MINA VÄNNER, SKA JAG GÖRA!

Vet ni vad jag är så otroligt trött på? Okej, det är lite skrattretande faktiskt. Att folk går runt och slösar sin tid och energi på att bry sig om vad andra håller på. Att dom inte har ett eget liv att ta tag i utan verkligen gå runt och tisslar o tasslar om hur den ena gjorde något med en och den andra är med den tredje och så går det runt i vännerkretsen. Snälla, rara idioter: Skaffa er ett liv och sluta häng utanför er nyöppnade kiosk och lek att det är så jävla coolt att hänga där för ni får gratis godis och att er bror är så snygg när han egentligen är en inoljad, wannabe-biff, sliskig jävla hårig apa som bara kan få 14-åringar för han manipulerar dom och GÅR OCH FIKAR MED DOM PÅ BRÖDBODEN!

Okej, nu blev det speciellt inriktat på en person, hehe. Det var ju inte riktigt så. Men ja, denna underbara stad har sååå mycket underbart och mysigt folk att man bara vill gå runt och klappa alla på kinden och säga fi farao vad söt du är..........

Nae, den där duschen hade suttit riktigt fint nu. Tjing




"hej, ja det är jag som äger den nya kiosken. Oh tack, nej jag tränar inte nej.... nej jag brukar aldrig olja in mig och ha v-ringade skjortor så man ser mitt vaxade bröst. men du? ska vi ta en fika på brödboden? 14? nae, det gör inget"

NEJ tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0