Bloody Sunday

Film är det enda rätta på söndagar. Så det är så jag spenderar mina söndagar, med film.. höhö :)
Imorgon har jag egentligen studiedag men det hindrar inte mig från att gå upp tidigt. Det blir upp klockan 6 för att sedan ha körlektion klockan 8. Sen sitter jag där och pluggar en bra stund och sen hittar jag väl på något annat. Hoppas det blir fint väder! :)

Körningen går fint, har bara problem med att växla ner :P Glömmer det hela tiden, haha. Min körlärare tvingade mig ut i trafiken på 3e lektionen. Kul va det i alla fall :) Är glad att han är så avslappnad och lugn när man gör fel.

Nu ska jag se på ytterliggare en film om två tjejer som blir kära och sen händer en massa, wiho. Ha det fint, så uppdaterar jag när något kul händer! ;)

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0