GAAH!

Vet ni vad? Jag vill bara att hela 3an ska ta slut och studenten ska vara över så jag inte behöver känna ångest över hur mycket pengar som ska slösas på det. Jag vill bara få slut på allt så jag kan SÖKA JOBB! Så, känner jag just nu. Vill bort från denna staden och hitta nya utmaningar och lära känna nytt folk. Allt är så vardagligt och drygt. Börjar blir liiiite trist faktiskt.

Efter att ha pratat med Matilda igår, så känner jag att jag vet vad jag vill ha för typ av jobb. Jag håller fortfarande fast vid det första jag har snackat om, men funkar inte det så vet jag vad jag ska rikta mig in på senare.

NEj, ysch.. nu ska jag göra mig i ordning och fixa min utklädnad som jag ska ha ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0