Hihi

Idag var jag duktig på praktiken :) Gick undan. Ska jobba på lördag och även fått jobb på nyår om jag vill ha det. Jag velar fram o tillbaka :P Visst det är nyår, men .. vafan :P Aja, jag får se hur jag gör med det helt enkelt. (HIIHHIHI FICK sms av aaaa) jävla nörd, jag är. (isabela, det "HIHIHHI"-et var som ditt HIHI på spårvagnen åt tomten hahaha).

Nu har jag tagit itu med några uppgifter, några ska fixas i helgen sen är jag back on track. När jag hinner och känner för det ska jag fixa bloggen. Den känns väldigt enkel och trist.

Imorgon är det praktik och sen kaaanske utgång. Känner inte alls för det just nu :(



Caught in a bad romaaaaance


Kommentarer
Postat av: isabella

och vem är nu aaa, är det han utan namn eller? HAHAHAH HIHIHIHIHIHIH

2009-11-16 @ 11:10:36
URL: http://iisabela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0